środa, 30 stycznia 2013

Bezsenność.


No dobra, trochę przekłamany tytuł posta, bo zdjęcia robione po 21:30, co nie zmienia faktu, że miałam zamiar iść spać o tej porze (strasznie wcześnie jak na mnie, zwłaszcza w ferie...), ale nie mogłam zasnąć...
Więc porobiłam sobie zdjęcia, a co! :D



Poniższe zrobione bez "odbicia światła z lampy błyskowej od sufitu".
Jedynie troszkę zmniejszyłam intensywność lampy.








Dodam, że wszystkie zdjęcia zrobione tylko przy lampkach choinkowych, wiszących na karniszu :P
Więc w sumie było ciemno, dlatego ten mój "myk" z odbijaniem światła jest cudowny ^^
(Możecie sobie powiększyć zdjęcia, lepiej widać)
+ ostatnie zdjęcie poddało mi pomysł na sesję :D Tylko muszę przygotować do niej pare rzeczy, więc nie wiem kiedy się pojawi :P

4 komentarze:

  1. Spectra się nadaje do takich bezsennych zdjęć;)
    Twój myk jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Bardzo podobają mi się te pierwsze zdjęcia Spectry ! o 21:30 ? ja chodzę spać po 23 :D albo i nawet o 2 nad ranem :D potem się dziwię dlaczego jestem zombie w szkole :D

    OdpowiedzUsuń