sobota, 24 marca 2012

W końcu wiosnaa! :D
Wzięłam wszystkie dziewczyny na ogród.
Ubolewam strasznie, bo właściciele nie sadzą żadnych kwiatków...
Wgl, panoszą się strasznie.
Ja sobie robię zdjęcia i huśtam przy okazji brata w huśtawce, a oni przychodzą jakby nigdy nic i się krzątają po ogrodzie -.-
Zero swobody.
Ale już Was nie zanudzam.




To tak. Sporty postanowiła się poopalać :D






Ghoulia poszła na kamienie...





Przy okazji, widzicie jakąś zmianę w jej włosach? :D
Wyprostowałam gorącą wodą i podcięłam końcówki delikatnie :3
Są teraz takie mięciutkieee.. ^ ^




A Claw chciała sprawdzić, czy ma jeszcze swoje super umiejętności wspinaczki :D





Spectra? Spectra postanowiła pozwiedzać ogród :D



Spectra- Co to?
Ja- Piasek.
Spectra- Oooo... Piasek :D




Spectra- A to?


C- To jest orzech.
(btw. pamiętacie orzeszkowy post? :D)


Spe- A to? Ciekawee...



C- To to już nie wiem.. Hmmmm...



Wszystkie sie zleciały...
J- Dziewczyny, to jest szkło... Możecie się skaleczyć!
Dziewczyny - Przesadzaaasz....
Spe- Ja to sobie zabieram.
J- Chyba Ci słońce za bardzo przygrzało.


Dziewczyny- Oj pozwól jeeeej... Nic sobie tym nie zrobi.
J- Nie ma mowy!

...
J- No dobra, weź sobie...-.-





I trochę dzieciakowego spamu :P







To tyle. 
Paaaa :*

10 komentarzy:

  1. Sesja cudna ♥ Warto było czekać :D Tylko ... Czemu dziewczyny , nie mają butów? : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie! Zapomniałam napisać w notce :P Bo ich oryginalne nie pasują, a innych niestety nie mam :P A Sporty... Jej w sumie mogłam założyć...

      Usuń
  2. Heh :D A co to a to? ^^ Ale uważaj na Spectre może w raz z resztą będą się ciąć w nocy! A najgorsze może być to, że plastikem/krwią pochlapią dywan !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Tego bym im nie wybaczyła :P

      Usuń
  3. naprawde super blog dodaję do obserwowanych i zapraszam na mojego bloga http://lalkowemiejsce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniała wyprawa na ogród;)
    Wojtuś nie zabierał Ci lalek?
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtuś by tylko w tej huśtawce siedział.. -.-
      :*

      Usuń
    2. Widzę własnie, że mu tam przyjemnie;)

      Usuń
  5. Fajne zdjątka ;D. Ja tak mam z siostrą ;P.

    OdpowiedzUsuń