czwartek, 8 grudnia 2011

Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia przerobione :PP Jakoś tak ostatnio mi się zaczęło nudzić przed kompem, to się pobawiłam. A co! :P









A ja dzisiaj pisałam próbne testy z przedmiotów przyrodniczych i matmy... 
-.-
MASAKRA.
Niby nie jakieś trudne, ale matma to moja pięta achillesowa.
Wczoraj był polski i historia + WOS, a jutro angielski.
Niezmiernie się z tego cieszę... -.-
To tyle... 
Bye :*

7 komentarzy:

  1. Fajnie ci wyszły te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nic nie mówiłaś o testach?!
    Możesz mi coś więcej napisać, wcale się nie obrażę;)
    Fajne foty;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, fajne :3 Powodzonka .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mogę moich monsterek przebrać w jakieś inne ciuchy -ale chętnie oglądam jak Ty ją przebrałaś- fajne fotki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ;D Moja Yuka ma takie same spodnie jak Twoja Ghoulia :3

    OdpowiedzUsuń