niedziela, 25 września 2011


Zostałam zaproszona do zabawy przez... poczułam się zaproszona przez Emmę :P 


1. Twoje imię?
Klaudia

2. W jakim mieszkasz województwie? 
Aktualnie w mazowieckim.

3. Twój wiek.
15 lat

4. Czym się zajmujesz? 
Uczę się.

5. Najchętniej ubierasz się w...?
Rurki, bluzka, sweterek, trampki ♥

6. Zawsze masz w torebce.
Napisałabym, że telefon, ale noszę go w kieszeni od spodni, więc... W torebce zawsze mam portfel, chusteczki, krem do rąk i perfumy.

7. Jaki nosisz codzienny makijaż?
Maluję sobie kreski "pod" oczami. Rzęsy, tak czy siak, mam długie i w miarę ciemne, więc  tuszu jak na razie nie potrzebuję :P 

8. Ulubione danie.
Spaghetti, lasagne, frytki :P 
I owooooce *__*

9. Ulubiony kolor.
Wszystkie.

10. Znajomi cenią Cie za...
Hmm... Jestem kimś w rodzaju "ciotka- dobra rada". 

11. Perfekcjonistka czy bałaganiara?
Gdzieś pomiędzy. W pokoju mam bałagan, ale nie jakiś wielki. Natomiast kiedy sprzątam, to pucuję wszystko od góry do dołu. 

12. Co chciałbyś w sobie zmienić?
Chciałabym być grubsza niż jestem. 
No i twarz. 
Charakter pasuje mi taki jaki jest. No może prócz nieśmiałości, ale tutaj to też bez przesady :P

13. Ulubione zajęcia
Rysowanie, czytanie (ale musi to być bardzo dobra, trzymająca w napięciu książka), fotografowanie, jazda na rolkach i łyżwach... Duuużo tego :P

14. Co jest charakterystyczne w Twoim wyglądzie? 
Hmmm... Nie wiem :P

15. Kogo zapraszasz do zabawy? 
Kto chce niech dołącza! :)

;*



1 komentarz:

  1. Mała, weź się do roboty! Nie mam co oglądać już:)
    To że daleko jestem, nie oznacza, że Cię nie dorwę!
    :)

    OdpowiedzUsuń